FANDOM

Wilson Portrait
It's scientifically proven that gems look better on top of sticks.

Wilson

Willow Portrait
Gotta hold it with my sleeve so my hands don't get cold.

Willow

Wolfgang Portrait
Tiny stick make big cold!

Wolfgang

Wendy Portrait
As cold and lifeless as... well...

Wendy

WX-78 Portrait
MY MOONBASE MADE IT BETTER.

WX-78

Wickerbottom Portrait
Appears to summon a cold star into being.

Wickerbottom

Woodie Portrait
Err, moon magic isn't really... my thing... Heh

Woodie

Waxwell Portrait
The charge has made it incredibly powerful.

Maxwell

Wigfrid Portrait
It weaves the cöld fröm thin air!

Wigfrid

Webber Portrait
Whew. Gotta be careful where you point it!

Webber

Moon Caller's StaffDon't Starve Togetherに存在する、 A New Reign において導入されたアイテムです。使い方や外見は Star Caller's Staffとよく似ており、違いはDwarf Starのかわりにプレイヤーをクールダウンさせ、2日の間光り続けるPolar Starを呼び出すことです。もしDeconstruction Staff を使って杖を破壊した場合、 Iridescent Gemを落とします。

このアイテムを作るレシピはありません。 その代わりに、満月の夜にMoon Stoneに Star Caller's Staffを挿すと、杖はMoon Caller's Staffへと変わり始めます。しかし、同時に何匹もの WerepigHound がスポーンしMoon Stoneを破壊するために襲い掛かってきます。破壊された場合、変化は止まってしまいます。

Prototype Tips編集

  • Moon Caller's staffが一本あれば、正気度を使って夏6回分の間、プレイヤーをクールダウンさせることができます。そして、持ち運びができることから、 Moon Caller's staffは夏の間のプレイヤーにとって素晴らしいものとなります。

Placeholder トリビア 編集

  • 杖の先端の宝石は様々な色彩の輝きを宿した白色であり、オパールであると考えられます。スポーンコードにもその名前が使われています。

Blueprint ギャラリー 編集

おまかせWiki